Anàlisi de Recursos i Innovació. Coordinació amb l'Ajuntament de Palma
Missió
Donar suport a la Gerència de l'IMI coordinant les actuacions entre IMI i els responsables de les diferents àrees de l'Ajuntament de Palma, per a optimitzar l'entesa amb l'usuari final respecte de les seves sol·licituds de serveis a l'IMI, potenciar les capacitats tecnològiques i maximitzar l'aprofitament i percepció dels serveis prestats per l'IMI a l'Ajuntament de Palma i als ciutadans.
1. GESTIÓ EXTERNA
- Canal de comunicació i coordinació entre l'IMI i l'Ajuntament de Palma.
- Mantenir reunions periòdiques amb els responsables de l'Ajuntament de Palma.
- Representar l'IMI davant altres institucions, organismes públics o empreses externes.
- Col·laborar amb els responsables de l'Ajuntament de Palma en el desenvolupament de noves implantacions.
- Mantenir les reunions prèvies de les sol·licituds de serveis tecnològics i definició conceptual de requeriments per l'Àrea d'Informàtica.
- Avaluar amb el sol·licitant de serveis tecnològics les implantacions de programari realitzades.
- Mantenir informat l'usuari sobre l'estat de les seves sol·licituds, a partir de les dades facilitades per les altres àrees de l'IMI (Informàtica, Cartografia i Administració).
- Consensuar amb la Gerència de l'IMI i les àrees afectades, la prioritat de les peticions a realitzar.
Funcions
- Promoure reunions amb les àrees de l'Ajuntament de Palma per a donar a conèixer els projectes de futur de l'IMI i recollir les necessitats de les diferents àrees, per tal de cercar solucions corporatives i rendibilitzar els recursos evitant duplicitats.
- Tenir una visió de conjunt de tot l'àmbit municipal.
- Millorar el servei tecnològic de l'IMI cap a l'Ajuntament de Palma.
- Impulsar l'accés electrònic dels ciutadans i funcionaris a l'administració pública local.
Objectius
- Estudiar i proposar innovacions tecnològiques dins la gestió municipal.